- O MARKETING II
-Analise de publicidad.
Analizaremos un anuncio publicitario por medio da television.
E usasemos os siguientes criterios:
Fase A -Analise Visual
1.Que tipo de imaxen é?
2.Encadre o angulo da imaxe.
3.Descrición do que vemos.
4.Que cores se utilizan e porque se utilizan ?
5.O texto:describe un eslogan ou un texto do producto.
6.Producto ou logotipo indica si existe e donde se atopa.
7.Ideas que quere montar o anuncio.
1-E unha fotografia dun anuncio.
2-O angula para ver a motocicleta BMW es un angulo lateral.
3-Estamos vendo a un neno como si foxe moteroe ao lado a motocicleta de BMW.
4-Utilizan unhas cores verdosas ao lado e a motocicleta en negro y el bebe en color
blanco.
5-Asta los pequeños quieren ser moteros con la nueva BMW.
6-Si que existe eh atopase en la fabrica de BMW en Alemania.
7-Que es una motocicleta para todos los gustos.
Fase B :Analise comprensivo
1-Vai dirixido ao amantes das motos que le gusta andar en motocicleta y que puede ser para todos los gustos.
2- Mostra que a calidade BMW es una marca moi segura.
3-Existen varias competencias pero la marca BMW es una de las mejores.
4-O que trasmite esta imaxe e que a motocicleta BMW es para todos los gustos e moi segura.
5-Chamoume a atención porque a fotografia que se ve e o bebe pero o que quere anunciar e a motocicleta ,e dinme conta que por mui grande que poñas unha cousa non sempre vai chamar mais a atencion.
Javi, corrixe os erros de ortografía e decide o idioma no que queres escribir o traballo
ResponderEliminar